An Unbiased View of webmehr.com

Wiki Article

این گونه خبر سازی های این رسانه ها مسبوق به سابقه است. به یاد داریم که چندی پیش سایت رجا نیوز خبر از آن داد که علی لاریجانی شب انتخابات به صورت تلفنی به میرحسین موسوی تبریک گفت و این خبر مستمسک روزنامه ای چون لس آنجلس تایمز قرار گرفت تا با استناد آن عنوان کند که "رئیس مجلس ایران پیروزی موسوی را پذیرفته بود اما به ناگاه نتیجه به گونه ای دیگر رقم خورد!"

دكتر محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در بازدید از سایت آینده در گفتگویی مشروح به پرسشهای خبرنگاران آینده در موضوعات مختلف پاسخ داد.

حال باید پرسید اینگونه خبرهای رسانه های حامی دولت آبروی نظام را می برد یا سازوکار اداری عادی شهرداری تهران؟

حجت الاسلام و المسلمین سیدحسن خمینی ، شامگاه یکشنبه در منزل محسن میردامادی با خانواده وی دیدار کرد.

امّا حافظ اين قانون اساسى كيست؟ آيا بجز خبرگان ملت كسى مى‏ تواند باشد؟ تخلّفات از اين قانون اساسى، را چه كسى بايد پيگيرى كند و چه كسى جوابگو باشد؟ عهده‏دار آن تنها خبرگان است.

برخی از رسانه های حامی دولت اکنون به خوبی نقش دوست نادان را ایفا می کنند تا دلسوزان کشور آرزوی دشمنان عاقل را به جای نادان ِ دوست بکنند. اکنون عملکرد برخی رسانه های حامی دولت به گونه ای است که به جای آنکه آبی بر آتش های اخیر کشور باشد اما هیزمی بر آتش دشمنان است و عملکرد های ناصواب آنها دل دلسوزان کشور را خون می کند و دشمنان را شاد.

    طراحی سایت فروشگاهی باید متناسب با نوع فروشگاه و سلیقه مخاطبان به صورت اختصاصی باید انجام گیرد.

به وصورت آنلاین با موکل خود در ارتباط هستید و مشاوره آنلاین به وی ارائه می دهید و در این حین مدارک موکل خود را بررسی می کنید.

آیت‌الله آملی لاریجانی در پاسخ به این خواسته آیت‌الله جنتی اظهار می‌دارد كه وضعیت فعلی پخش دادگاه از رسانه‌ها مطابق با نص قوانین است و آیا دبیر شورای نگهبان قانون اساسی، از قوه‌قضائیه می‌خواهد كه قانون را نقض كند؟

.. شما . طریقه کار اسکریپت : کاربر بر روی ستاره مورد نظر کلیک میکند بعد بدون اینکه به صفحه دیگری انتقال داده شود ، امتیاز وی ثبت می شود . آموزش نصب و دانلود…

در اين ميزگرد در خصوص مسائل مختلف از جمله آسيب شناسي ترويج علوم انساني غربي در دانشگاه‌ها، پيامدهاي سياسي و اجتماعي تبعيت نخبگان و فعالان سياسي از نظريات غربي بدون توجه به شرايط عيني ايران، آسيب شناسي حوادث و رويدادهاي عرصه مطبوعات در دهه اخير، آينده جريانات و جناح هاي سياسي و برخي مسائل و حوادث اخير بحث و بررسي شد.

رییس مجلس خبرگان رهبری به وضعیت فعلی جامعه به خصوص مسایل اقتصادی اشاره كرد و خطاب به مسولان ذیربط مسوولان ذیربط گفت: باید بیش از پیش كار كنید، ما مشكلات زیادی در كشور به خصوص در عرصه اقتصادی داریم و باید این مسایل حل شود.

    دارای یک پنل مدیریتی ساده و کاربردی برای ثبت محصولات، ویژگی ها، دسته بندی ها، اعمال تخفیف، اخبار و غیره.

رييس مجمع تشخيص مصلحت نظام هم‌چنين در پاسخ به پرسش يكي از حاضران درباره آنچه علت حملات و تخريب عليه وي توسط برخي اشخاص از جمله آقاي يزدي خوانده شد، گفت: مهم‌ترين دليل اين حملات، مواضع اينجانب درباره لزوم رعايت حقوق مردم و همچنين دفاع از شخص رهبري و پرهيز از افراط بر اساس عقيده و اعتقاد قلبي‌ام است.

Report this wiki page